Mainoslakana

Mainoslakana on yleensä joko köysikujalla tai purjerenkailla kiinnitettävä mainoskangas. Banderolleista on mahdollista tehdä myös kaksipuoleisia mainoslakanoita, jolloin taustapuolella kuva näkyy peilikuvana, tämä antaa mahdollisuuden mainostaa molemmin puolin halutussa tilassa. Kaikille mainoslakana materiaaleille voidaan tulostaa valokuvaa ja tekstiä lähes kaikkien toiveiden mukaisesti.

Mainoslakana, jota kutsutaan myös mainosbanderolliksi, on erityinen kangas, johon painetaan esimerkiksi logo, slogan, mainosteksti tai jokin muu markkinointiin suunniteltu viesti. Yleensä mainoslakanoita käytetään yritysten markkinoinnissa parantamaan viestintää asiakkaille.

Alk. 22,00  alv 0% / m2
Alk. 22,00  alv 0% / m2
Alk. 29,00  alv 0% / m2
Alk. 35,00  alv 0% / m2
Alk. Alkuperäinen hinta oli: 40,00 €.Nykyinen hinta on: 29,00 €. alv 0% / m2
Alkaen vain 99,00  alv 0% 79,00  alv 0% alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 212,00 €.Nykyinen hinta on: 199,00 €. alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 429,00 €.Nykyinen hinta on: 399,00 €. alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 306,00 €.Nykyinen hinta on: 299,00 €. alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 206,00 €.Nykyinen hinta on: 199,00 €. alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 177,00 €.Nykyinen hinta on: 169,00 €. alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 174,00 €.Nykyinen hinta on: 169,00 €. alv 0%
Alkuperäinen hinta oli: 532,00 €.Nykyinen hinta on: 499,00 €. alv 0%

Mitä huomioida mainoslakanan tilaamisessa?

Mainoslakanan tilaamisessa kannattaa huomioida seuraavat asiat:

  1. Käyttötarkoitus: Mikä on mainoslakanan käyttötarkoitus? Onko se tarkoitus asettaa sisä- vai ulkotilaan? Tämä vaikuttaa materiaalien valintaan.
  2. Koko: Kuinka suuri lakana tarvitaan? Lakanan koko tulee valita sen mukaan, mihin tarkoitukseen se tulee ja kuinka kaukaa sitä tullaan tarkastelemaan.
  3. Materiaali: Mitä materiaalia lakanassa käytetään? Onko se tarkoitettu sisä- vai ulkokäyttöön? Onko siinä tarpeeksi kestävyyttä?
  4. Teksti ja kuvat: Mitä tekstejä ja kuvia halutaan käyttää? Tekstin ja kuvien tulee olla selkeitä ja helposti luettavia.
  5. Fontti: Mitä fonttia lakanassa käytetään? Fontin tulee olla riittävän suuri ja helppolukuinen.
  6. Värit: Mitä värejä lakanassa käytetään? Värien tulee olla kirkkaita ja erottuvia.
  7. Asennus: Miten lakanan asennus toteutetaan? Tarvitaanko siihen erityisiä kiinnitystarvikkeita?
  8. Budjetti: Kuinka paljon lakanan halutaan maksavan? Hinta riippuu materiaalista, koosta ja painatustekniikasta.
  9. Toimitusaika: Kuinka nopeasti lakana tarvitaan? Toimitusaika riippuu painomenetelmästä ja halutusta kankaasta.
  10. Painomenetelmä: Millä painomenetelmällä lakanan tulisi painattaa? Onko digitaalinen tulostus tai silkkipaino parempi vaihtoehto?

Huomioimalla nämä seikat, voidaan varmistaa, että tilattu mainoslakana vastaa tarpeita ja on hyödyllinen mainontakeino. Voit kysyä apua sopivan mainoslakanan valintaa asiakaspalvelustamme!